Бренд Фокстрот розвивається як омніканальний (офлайн і онлайн торгівля) і у 2024 році відзначив 30-річчя. Фокстрот входить в топ-вибір покупців з 1998 року і є одним із лідерів у категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок.
Компанію Фокстрот засновано в 1994 р. Саме тоді був започаткований бізнес з оптового продажу побутової техніки і електроніки. Розвиток роздрібної мережі стартував з 1996 року, коли у Харкові було відкрито перший магазин техніки й електроніки. У 1997 році, з відкриттям у Києві супермаркету на вул. Дегтярівській, 48, торгова марка стала офіційним роздрібним торговцем. У 2012 році Фокстрот перейшов на омніканальну платформу управління бізнесом, яка поєднує онлайн і офлайн формати торгівлі.
До повномасштабного вторгнення рф в Україну у лютому 2022 року мережа Фокстрот налічувала 169 магазинів у 90 містах країни. Станом на січень 2025 року кількість працюючих магазинів складає 124. Магазини розташовані в 66 обласних і районних центрах України, в тому числі – у прифронтових Слова’янську, Краматорську і Херсоні.
Торгова мережа Фокстрот — єдиний український учасник Euronics, найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, що працює з 35 країнами Європи.
У компанії працює 3 тисячі співробітників. Власний контакт-центр, який працює з 2005 року, консультує клієнтів компанії сім днів на тиждень з 09:00 до 20:00. Контакт-центр Фокстрот — це команда з 70 професіоналів.
За результатами 2022 воєнного року Фокстрот увійшов до рейтингу 30 приватних компаній України-2022 від журналу Forbes Україна, які виявилися стійкішими за інших, змогли зберегти, а часом і примножити бізнес. А також Фокстрот включений до окремої групи всередині рейтингу — п’ятірки бізнесів, що відштовхнулися від дна: Forbes окремо виділив п’ять компаній, які неабияк постраждали та пережили драматичне падіння, але підприємницький хист і менеджерська вправність капітанів бізнесу швидко повернули їх у гру.
На початок 2025 року переформатовано 75% мережі і відкрито понад 20 абсолютно нових. Протягом 2024 року Фокстрот відкрив 5 нових магазинів – у Чернігові, Стрию, Кривому Розі, Івано-Франківську, Запоріжжі, відновив після ракетного удару магазину у Дніпрі в ТРЦ Appolo, провів 8 реформатів – в Києві, Одесі, Білій Церкві та ін. Також відбулися візуальні зміни в оформленні – з використанням етнічних українських мотивів у стилі «вишиванки». У магазині в ТРЦ Ocean Plaza – відкрито ексклюзивну, єдину в Україні, experience бренд-зону ТМ Apple.
Восени 2024 року Фокстрот презентував концепцію «ХОЧ!» – новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням. Техніка й гаджети, позначені як «ХОЧ!», ретельно відбираються за кількома важливими критеріями:
• якість – товари проходять професійний відбір, щоб відповідати високим стандартам якості;
• популярність серед користувачів – відгуки та досвід реальних користувачів враховуються при виборі продукції;
• вигідні умови покупки – Фокстрот забезпечує конкурентні ціни, зручні умови доставки, а також можливість використання кешбеку та придбання в кредит.
Також в рамках комунікації є пропозиція «КрейзіХОЧ!» – це асортимент товарів з ще більшою вигодою.
Фокстрот продовжує демонструвати сучасний підхід у діджиталізації бізнес-процесів та комунікації, розвиває кешбек-програму «ФоксFan», кількість учасників якої налічує 15 мільйонів покупців.
Бренд впровадив сучасні методи безконтактних видів оплати, т.ч. безпосередньо у мобільному застосунку продавця-консультанта. За підсумками 2024 року Фокстрот за партнерства з Foxteam Digital увійшов до «30 чемпіонів з диджиталізації» за версією Forbes Ukraine та KPMG в Україні.
Кілька років поспіль Фокстрот утримує свої позиції в рейтингах кращих роботодавців та компаній за версіями авторитетних видань. У 2024 році ритейлер увійшов до рейтингу ТОП-50 «Найкращих роботодавців України»-2024 за версією журналу NV. Бізнес та Odgers Berndtson Ukraine, отримав відзнаку «Дружні до ветеранів» від Veteran Hub та нагороджений Премією HR-бренд Україна у номінації Diversity and Inclusion
На церемонії RDBAwards-2024 Фокстрот увійшов до трійки кращих ритейлерів року в сегменті техніки, електроніки і гаджетів.
Фокстрот став першою компанією в Україні у сфері ритейлу побутової та електронної техніки, яка започаткувала адаптацію бізнесу до потреб нечуючих людей, і розпочала створення безбар'єрного торгового простору у своїх магазинах.Проєкт отримав назву «Безбар’єрний Фокстрот». Ініціатива підприємства спрямована на створення рівних можливостей для різних клієнтів, зокрема й із порушеннями слуху. Її мета — забезпечити доступність і зручність обслуговування для кожного відвідувача. Одним з основних досягнень проєкту стало впровадження спеціальних сервісів для комунікації з людьми з порушенням слуху із залученням онлайн-перекладачів жестової мови. Проєкт охоплює інтеграцію новітніх технологій, що полегшують взаємодію з цією групою клієнтів, а також навчання персоналу коректної комунікації.
У 2024 році «Безбар’єрний Фокстрот» отримав кілька престижних нагород:
• срібло в номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу» на Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду UCXE’2024;
• срібло на міжнародній Премії Partnership for Sustainability Award 2024 від ГД ООН в Україні в номінації «Суспільство», що визнає внесок у розвиток відповідального бізнесу та підтримку інклюзивності;
• особлива відзнака від спільноти «Бізнес без бар’єрів», об'єднаної навколо ініціативи першої леді України Олени Зеленської.
З початку повномасштабного нападу росії на Україну компанія системно підтримує українських захисників і громадян, надаючи необхідні гаджети та побутову техніку. За 3 роки війни ритейлер надав допомогу Силам оборони та постраждалим українцям на суму 43 мільйони гривень.
Також у пріоритеті компанії – підтримка тваринок і притулків з прифронтових територій. Ці ініціативи реалізуються через програму «Ф-підтримка» незламних тваринок спільно з БФ Happy Paw.
Бренд дотримується принципів Глобального Договору ООН про принципи соціальної відповідальності бізнесу та відомий на українському ринку екологічними проєктами «Зелений офіс» і «ЕКОкласс». У «Школі безпеки», яка розвивається за участю ДСНС України, акценти розставлені на безпеку дітей в побуті, школі, торговому центрі і на вулиці.
У квітні 2023 року група компаній «Фокстрот» отримала нагороду «Сміливий бізнес, що змінює країну» від експертної організації Центр «Розвиток КСВ» за корпоративний кейс «Рік війни. Партнерство заради незалежності України та зміцнення бізнеса». Зокрема, як синергія з державними та комерційними партнерами стала інструментом боротьби за незалежність України та виживання бізнесу. А у 2024 році Корпоративний штаб Фокстрот «Допомога нашим» потрапив в число переможців Національного конкурсу «Благодійна Україна-2023».
Бренд Фокстрот (ритейл побутової та електронної техніки) розвиває Група компаній «ФОКСТРОТ». Співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев. Керівник мережі Фокстрот — Олексій Зозуля.